20 sep. 2012

Härligt med nya människor

Torsdag idag och jag va iväg till mitt ..mådde inte vidare bra hade yrsel till en början men det gav med sig..snackade på med tjejerna om allt och lite till och gud så skönt det är med lite nytt folk ..nya bekantskaper, intressanta trevliga tjejer ...känner mig bekväm med dom och det är en skön känsla.

Har bollat lite ideér ang jobb och vi är nog på det klara med vad som skulle passa mig...så dit ska jag söka mig sen när vi är klara.Just nu är det skönt som det är..lagom tempo..jag är helt slut när jag kommer hem så jag somnar lätt några timmar.

På tal om lägenheten så håller jag på att gå i taket när jag aldrig får besked..vad är det som tar sån tid..eller är det bara jag som stressar....haha adhd:n som spökar..vill ju att det ska gå fort..vill veta NU !!Tålamod TÅLAMOD....vad betyder det ??? :D

Har sökt ytterligare en så bara vänta och se nurå...men som vanligt så skiter det sig väl ...ibland börjar jag undra om dom gaddar ihop sig mot mig..ja precis så känns det..dom har bestämt sig för att sätta käppar i hjulet och jag ska prövas ut i fingerspetsarna...men såklart så är det inte så men ibland undrar man ju :/

Ska göra ett nytt försök att komma iväg och ta fasteprover i morgon..har inte gått så bra den här veckan..frukosten har liksom bara hoppat på mig ;) Nåja annars får jag ta det nästa vecka ...inte svårare än så.

Nu slänger jag mig framför tv:n en stund innan tvätten ska hängas ...näe jag ska inte sova..bara halvblunda lite ;)

Ha det underbart alla fina runt mig och ut i kylan och njut av hösten..vackraste årstiden !!

Kram //Lellen






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar