28 sep. 2012

Hemma igen

Igår kom vi hem från sjukhuset jag och lilleman...vi fick åka in akut i tisdags då han fick plötsligt sprängande huvudvärk och yrsel :/

Världens bästa vän Micke körde in oss vid 19 tiden..vi fick vänta i evigheter på akuten och han blev sämre och sämre...feber fick han bara sådär..40 gr..läkaren bedömde att vi skulle läggas in 999:e gången känns det som...23:45 kom vi upp på avdelningen och trötta som aldrig förr..lilleman som spytt av den höga febern hann inte mer än komma innanför dörren på vårat rum innan det va dax igen :(

Han proppades full med alvedon och citodon så sen sov han...05:20 vaknade han brännhet och började kräkas igen...
Några timmar senare så va det mycket bättre..han piggnade på sig snabbt och vi låg och kollade på en massa filmer för att få tiden att gå..

Läkarna tog en massa med prover som såg bra ut.På torsdagen togs nya prover..Adam va så mycket piggare och huvudvärken va nu borta så vi skrevs ut och ska på återbesök om en månad för uppföljning.

Annars har jag bråkat med fk igen..dom har lyckats tappa bort mitt läkarintyg..hur nu fan det kan få hända..så det va bara för mig att jaga rätt på min läkare så han skickar det igen..suck suck att jag ska behöva göra deras jobb...tar fruktansvärt på krafterna att ha alla bollar i luften..hur fasiken kan det få hända..nu har dom strulat så med div utbetalningar flera månader..jag blir GALEN!!!

Fredag idag ..funderar på vad jag ska hitta på i helgen..behöver ju handla tex så ska försöka höra mig för om nån vill vara söt och åka ut till coop..orkar inte planera nått...tar allt som det kommer..och tyvärr måste jag säga ifrån till sis..orkar helt enkelt inte hjälpa till...hoppas allt går bra ändå..jag va ju inte mycket att hänga i gran iallafall...känner bara att jag skulle vara till besvär och må skrutt...har ju inte sett än heller att barnens pappa är villig att träffa dom på lördag som det blev sagt..

Nu på med jackan och ner på affären för att inhandla dagen middag..ha en trevlig helg alla .

Kramen //Lellen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar