7 sep. 2012

Inte stor nu

Fy va nervös jag är...varför gör jag ett skräckscenario och målar fan på väggen...kan det vara för att sköterskan hade en överdrivet lugn ton om att jag nog borde komma in omgående för en undersökning ?? 

Ont har jag varje dag och smärtan har spridit sig...blir inte bättre när folk skojar om att har det börjat göra ont så har det redan gått för långt..jaja jag vet att dom säger det med en skämtsam ton och menar inget illa ...MEN jag kan inte låta bli att tänka på det sen ..


Ingen kommer vara gladare än jag när det här är överstökat...håll nu alla tummar att det bara är nerver eller muskler ikläm.



Känner mig väldans liten och ensam just nu...skönt det vore att inte åka själv..få prata lite med någon och skingra tankarna..jaja bara bita ihop.


Hej så länge !!


Kram <3 font="font">

//Lellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar