16 sep. 2012

Snart är helgen slut..

Det har varit en lugn helg ...idag söndag har det städats här hemma tsm med barnen ...så skönt när man är klar :)

Just nu ligger jag i sovrummet med datan kaffe och lite choklad...så det är mysfaktor nu vill jag lova !
Vi väntar in kvällens avsnitt av X-factor...rätt ok tycker jag ,fast en del som söker är ju bara för mycket hahaha hade ingen kunnat göra dom tjänsten med orden "tycker inte du ska söka det låter inte ok " hade ju varit shysstare än att dom ställer upp och skämmer ut sig inför hela svenska folket ..

Sen har vi ju guldkornen som ploppar upp när man minst anar...gillar verkligen känslan när man får gåshud ..otroligt vilka talanger det finns där ute..åhh va skoj det vore att tillhöra dom som verkligen kan sjunga.

Nu ska jag nog ta mig en till kopp kaffe innan det blir duschen och sen ziperallen på .

Imorgon ska jag ge medicinen ett nytt försök...ska se om jag pallar biverkningarna...den här dosen kanske är bättre än den förra så helt klart värt ett försök..

Måste bara berätta en sak innan jag loggar ut..va på möte på kommunhuset i fredags med min handläggares chef och den chefens chef..för nu krävde jag att vi går igenom allt ..har alla beslut kvar och dom har gjort fel..det har varit en massa turer med dom på telefon och nu skulle dom minsann få se att mig lurar man inte..och vi satt i möte i 1 1/2 timma och gissa vad ....dom såg att jag hade rätt.. YES !!!!! känslan då när dom fick erkänna att det faktiskt va dom som gjort fel va obeskrivlig...nu kanske dom äntligen fattar att jag har koll på läget...tänk OM jag inte kollat igenom allt..då hade jag blivit lurad och ingen hade märkt nått...

Fan va jag är bra !!! :)  Ha det gott alla Kramelikram   //Lellen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar