14 sep. 2011

Fångad av en stormvind

Sjukt mycket har det blåst inatt....hörde hur grannens utemöbler for runt....:/ annars sov jag rätt hyfsat..lagom seg i morse efter att ha legat kvar en halvtimma extra under mitt väldigt varma sköna täcke...måste haft bakdelen utanför för skinkorna va tametusan is nästan hahaha.


Annars då...kollade Idol fast det inte alls känns så där ok som förr men visst är förnedringstv skoj...den ena värre en den andra...blir nästan ledsen när jag kollar saknar Anders så oerhört...hade tänk åka upp i helgen då sarah fyller men dom skulle bort...så det får bli en annan gång...har ju inte kramats med dom sen midsommar :(.


Annars gör jag inte mycket...pladdrar med en himla trevlig kille på en sida...NEJ inte fb den är fortfarande pausad och jag vetekatten när den öppnas igen..kanske väldigt snart lr kanske aldrig ..den som lever får se :)


Länge sen jag skrev med någon som får mig att må bra och skratta..känns nästan som vi pratat i evigheter redan..me like...efter som jag älskar att lära känna nya människor särskilt så här via datan så kommer jag väl pladdra hål i huvudet på stackarn...men han verkar inte lida än iallafall....


Näe tbx och kollar om det blinkar i hörnet...


Over and out my friends !






Lite tisdagshumor ...haha rubbad ;)

1 kommentar:

  1. kul att du funnit en nätkompis.. dom e för härliga :) ja snackar med en speciell oxå.. vi chattar hela kvällarna utan att de tar slut på ämnen liksom... du får berätta mer när vi snackar telefon. jag lyssnar gärna <3<3<3 älskar dig!

    SvaraRadera