15 sep. 2011

Tröttmössa

Varför sover jag så förbannat illa....4:e natten irad nu börjar jag ledsna kraftigt....Kan ifs bero på att jag dricker kaffe på kvällen ska genast byta ut det mot en kopp te..men smörgåsen skippar jag den behövs INTE :)


I morse kom Niclas upp och hade undervisning med Victor..han är kanon och det verkar funka bra..tänk va skönt att skolan äntligen fattat...går åt rätt håll nu iallafall....så medans han va hit så gick jag över till mami och träffade storesyrran också och det va lääänge sen...hon såg ut att må kanon om vi bortser från smärtan hon hade...snygg i håret va hon också nu vill jag verkligen slinga mig på stört..trist att det ska behöva kosta skjortan bara...ja menar vad får man inte på ika för 1100 kr istället ;)


Hade en mysig kväll med Thess och Sixten igår..vi kollade film och svullade glass..hur gott som helst..det är ett sådan lugn hos dom så jag njuter av varje sekund jag kan vara där och bara slappa i soffan. Adam verkade också helnöjd..han gillar verkligen Sixten..grejt ju !!


Så nu tbx till vardagsbestyren...handla lite förbereda maten och kolla igenom dagens post..


vi hörs då ....bye !!


Precis trött som ett as ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar