20 sep. 2011

ont så ont

vaknade nu mitt i natten 02.12 med fruktansvärda smärtor i mellangärdet...jisses funkar knappt att sitta ligga eller stå...vad är det nu i kroppen som bråkar...orka ..näe har setat snart i en halvtimma i väntan på att värktabl ska hjälpa....no shit sherlock dom verkar inte funka ..piss också. Lite larvig är jag nog men jag stressar upp mig själv när jag får sån här smärta...och är det bröstet heller huvudet så blir jag lätt skraj...inte minst nu efter att Fredrik gick bort i helgen unga människan ..bara sådär mitt i natten...fy måste genast slå bort dom tankarna annars lär jag väl bli sittandes uppe hela natten...
Lite börjar det nog avta nu så om jag kryper ihop i fosterställning och slappnar av så OM jag har tur slutar det göra ont.


Håll era tummar och tår...nu får det vara bra..FRISK vill jag bli nu genast...vips så kanske det va fixat till morgondan ;) hope so!!

Nattinatt alla <3

1 kommentar: