13 sep. 2011

Ofrivillig sovmorgon :/

F*n nu va det länge sen men jag lyckades idag...vi försov oss och vaknade 07.45..visst ingen jätte panik då barnen har 5 min till skolan men iallafall...hela dagen lär ju kännas kass...brukar kännas så när det börjat dåligt..


Väntar på att telefonen ska ringa ...fast inte alls förvånad när det kommer till myndigheter så är det ju ..alltså att dom inte har vidare bråttom men ska man själv höra av sig så brinner det i knutarna..jaja bara vänta.


Såg en fd vän igår som opererat sig..hon ser för jävlig ut nu..det har gått för långt..hon ser snarare sjuk ut än smal och fin...tror det stigit henne åt huvudet.Men såå glad för min sis skull som ska få göra en op...du kommer fixa det galant..du är värd att det ÄNTLIGEN går din väg <3


Men härliga nyheter att en av stans största pack fått sluta sitt jobb...när min vän berättade det så gjorde han verkligen min dag..näe flera dagar faktiskt..så går det när man väljer att vara stor i käften och kasta sten i glashus..kanske lär hon sig hålla käften i fortsättningen...:)mohahahaha !! 


Låter elakt att jag inte unnar henne nått bra men hon är verkligen inte värd ett skit med tanke på hur hon valt att agera ..hon är så svinig mot folk och det va på tiden att det slog tbx mot henne...


Nähe skulle man kanske ta och kasta sig på soffan en stund innan man gör stan...vore ju lite skönt...lugna favoriter på radion och soffan...nice ;)


Ska ringa min stora älskling först ...gud va jag saknar honom när han inte är hemma...känns så tomt..nu behöver jag höra hans röst..när han kommer hem ikväll så ska jag kramas massor med honom ,fast det är väl inte så stor risk att jag får det men lite kramar tänker jag sno åt mig <3


(mysigt mami att du hade smygit upp igår och bryggt lite kaffe..blir så glad av att se dig hos mig..kom oftare...du får sova kvar om du vill hihi...då kan du få klia min rygg så där mysigt som när jag va liten <3 ) åh det va tider det !!


//Lellen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar