8 sep. 2011

Fått så mycket gjort...wonderbart

Vilken dag alltså..känner mig så nöjd. Va till Olle våran budgetrådgivare och han är ju en klippa...vi hade så mycket att prata om så vi bubblade på i 2 timmar...ja vi han snacka om allt och lite till :) Gick därifrån med hopp..han lät positiv och det gillar jag skarpt.


Inte nog med det så skrev jag ett brev till en myndighet på em som också kändes så bra...tror jag fick fram mitt budskap..kontaktade även ett ställe mamma tipsat om...så snart blir det kanske lite klirr i kassan ;) Om inte annat så ska ju jag och Micke spela i helgen igen och vem vet vi har ju vunnit massa pengar en gång kanske gör vi det igen :P


När jag ändå va i skrivartagen så skickade jag in min ansökan till BB hahaha jissa om jag hade roligt under tiden...svarade helt ärligt och spontant på frågorna så nu får vi se om dom nappar...vi är ju några som sökt nu vore väl fan om inte nån av oss kunde få komma med..


Hade finaste Joel här och svullade smörgåsrån på kvällen...alltid lika mysigt när han kommer förbi..han är ju en del av familjen :)


Otroligt alltså va mycket bra jag fått igång sen jag pausade fb...känns fortfarande så bra.
Hann med en kaffe hos micke och lite wii fit idag också och jag är ju världsbäst så ere bara...hahahaha tror min vän står och tjyvtränar nu hela nätterna för att klå mitt rekord ...lr hur vännen ???? :D


Nu sova och i morgon äre dax för ännu ett möte...håll alla tummar och tår att det går som jag vill.


Nattinatt .....Peace !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar