7 sep. 2011

Säger godnatt

Nu tänker jag säga godnatt för ikväll och kasta mig på soffan...ja där tänker jag sova med lilleman..rätt skönt att sova där ibland ;)

Rätt trött efter en heldag i e-tuna med min underbara vän...blev ett par skor till hösten..Mcd och sen va vi upp till sjukan en snabbis .

Drack gokaffe på kvällen och spelade memory med Kevin och han sprudlade av glädje när han vann stort...shit va kass jag är .
Blidde inge wii idag men tränade så pass igår så jag har ont i kroppen idag...rockade rockring och gick på lina så musklerna fick sig en omgång hahaha kul som bara den...en sån vill jag ha :)

Pratade med papi också kändes så skönt..berättade vad som händer i mitt och barnens liv och han förstod varför jag gör som jag gör och vad jag vill få ut av det hela...känns så bra att ha förståelsen från familj och vänner ni är underbara <3

I morgon ska jag och min vän kolla på hans lgh....spännande...hoppas få vara med och inreda den lite det är ju hur kul som helst...sen vet jag ju att min vän är sjukt händig så det kommer bli så fint när han är klar :) Så hoppas det snart blir en tur till Ikea ;)

Nattinatt dröm sött alla...i morgon är en ny dag att ta tag i allt...så bara sova och ladda batterierna
Ciao !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar