7 sep. 2011

Kollade in men näe inget för mig just nu ...

Loggade in på fb igår efter att systra mi bett mig..har faktiskt inte saknat det...kände direkt när jag va tbx hur det vred sig i magen...började tänka på vilka idioter det finns där ute...som en gamla sk vän som jag hört springer runt och hittar på att jag skulle anm henne för soc...hur fan har hon mage att snacka så mycket skit..kom för fan till mig om det är nått det har vi ju alltid sagt...men hon vågade väl inte då hon mycket väl vet att jag aldrig skulle göra nått sådant men det känns väl bra att snacka dynga i brist på annat.


Sen har vi ju psykopaten Anna som det inte ens finns ord för...du är bara en ONÖDIG människa hur orkar du leva med dig själv då du hela tiden gör bort dig och du enbart är ute för att såra en människa ?? TRAGISKT men hoppas du snart lämnar stan för folk skrattar åt dig hahahaha


Annars är allt bara bra...förutom att jag har en sjuk älskling här hemma ..stackars liten lider så av att se mina hjärtan sjuka..känner mig så maktlös :( 
Mår också bra av att kontakten mellan mig och jörgen blivit så bra...


Det är så kul när folk ser så frågande ut av att jag är så bra vän med mina ex...inte så konstigt..vi har lämnat varandra av en anledning och det behöver inte betyda att vi inte kan vara vänner...
Ni har ALLA en plats i mitt hjärta :)


Sätter igång med maten nu och senare ska jag gå ner och ge grannen den där kramen jag ser att han behöver....


Ha det gott !! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar