4 sep. 2011

Skönt som f-n

Har pausat facebook ...har inte varit inne sen i tisdags och saknar det inte ...visst kan jag sakna att fördriva tiden framför datan men gissa om jag lagt tid på en massa bra saker istället..


Känns så skönt att ha fått en massa saker gjorda..Turkiet resan va så kanon och gav mig lite ny energi....nästa resa blir till ett underbart ställe i spanien..mami u know ;)


Har haft ett härligt ärligt samtal med grannen min...min käre vän H som alltid kommer ligga mig varmt om hjärtat :) kändes underbart att ha fått prata ut ...Mig har du alltid kvar och jag vet att du alltid kommer vara min vän.


Min andra underbara vän Micke gör mig alltid glad ...och gott kaffe gör han också ...mannen med tusen bryggare...VILL ha en ja me :D
Saknade familjen när vi va iväg och mina underbara vänner...måste erkänna att resan va inte den samma utan mami.....;) Det  är såååå mysigt att få kvalitetstid med mamma..man känner sig så trygg du är bäst...ÄLSKAR DIG !! <3


Nu har vi haft mys framför Idol..härligt att det har startat igen...Anders du är ju sååå go men det vet du ju redan ;)


Kram och godnatt alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar