12 sep. 2011

Måndag

Måndag igen..gud va veckorna går fort...inte långt kvar till marknad och sen står advent vid dörren.


Idag är jag skittrött..kunde inte sova en blund inatt,ryggen värker och bergis va jag övertrött,hade ju städat hela dagen.Trodde ju jag skulle  somna ovaggad men tji fick jag :/.


Då är frågan vad man ska hitta på idag ?? Ska ju till tandläkaren men fram till dess då...hänga lite tvätt kanske och posta en hel hög med viktiga brev får det bli..kul va ?? :D


Hur mår jag annars då ...vet faktiskt inte själv...känns som jag försöker hålla mig sysselsatt för att slippa känna efter...livet är ju ingen dans på rosor direkt..kan inte sätta fingret på vad det beror på heller och det stör mig..visste jag vad som ställer till kaoset i min hjärna så skulle det va lättare att jobba med men nu är det väl egentligen allt så det är lättare att sluta sig i bubblan och flyta runt...hoppas att allt en dag kommer kännas annorlunda..det kommer nog ..klart det kommer POSITIVA tankar nu ;)


Tar tag i dagens bestyr ....




<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar