19 sep. 2011

Hösten är här

Nu är det verkligen höst...regnet bara öser ner.Uppe i tid och skickade iväg barnen och My till Gustavsvik och Victor som ska praktisera med Jörgen hela veckan i e-tuna...blir kanon ;)
Och Joel va lagom snurrig när jag väckte honom...."vart e jag" va det första han frågade när jag väckte honom hahaha virrpanna..han ska skriva teoriprovet idag..håller tummarna för dig min "son"


Blir att leta höstjacka till Victor idag annars blir det lugnt..ha det gott i höstrusket.


Kram <3 


snart blir det så här vackert ute..underbart !!

1 kommentar:

  1. KUL att du bloggar igen, sis! Då har jag nåt att se fram emot när jag knäpper på "lappen"....*ingen press på dig*

    Du har då jämt miljoner barn att ta hand om....slit inte ut dig bara! ;)

    Hoppas du hittar nåt åt Victor...de har REA på Intersport...

    Kram <3<3<3

    SvaraRadera