9 okt. 2012

Helt ok start

Den här veckan har börjat bra...inga motgångar och allt flyter på :) Igår va jag så duktig och bytte gardiner i kök och vardagsrum så nu är det lite mysigare.

Idag har jag varit och pysslat lite...försöker knåpa ihop en liten present till mami men den hinner inte klart tills i morgon då hon och Emmis fyller tyvärr :/ hon får den i efterskott om den inte blir katastrof hahaha,självkritisk som jag är så blir jag bergis inte nöjd.

Vi pratade återigen om att boka en tid med Tony ang arbetsträningen..jag satsar på att starta upp i jan när skolorna börjar..hoppas allt går vägen !

Nu sitter jag och fryser...funderar på att krypa ner under filten en stund och värma mig lite..ska försöka att inte somna ;)

Snart helg och marknad också..ska kolla efter ny handväska och kanske ett par vantar...finns inte mycket av intresse annars.

Ha en underbar tisdag alla.

Hejsvejs!

//Lellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar