11 okt. 2012

Torsdag

Uppe och inte allt för trött...idag hoppar jag medicinen ,nu har jag gett den så många chanser och den känns inte helt ok..ska snacka med Petra idag om att jag får gå ifrån till B-I och att hon pratar med Tony om en tid när han kan träffa mig ,sen är det dax för nytt intyg också så allt är fixat tills jag ska till AF i slutet av månaden.

Kände av lite halvtaskiga vibbar igår,återigen känns det som folk i min närhet saknar förståelse för hur jag har det och hur jag mår..att jag sluter mig i min bubbla betyder inte att jag skiter i er andra eller inte gläds med er..självklart gör jag det..

Varit i väg och gjorde klart min lilla present till mami...tror hon gillade den det såg så ut iallafall och alltid uppskattat om det är något man tillverkat själv ..tycker iallafall jag !Sen har jag tid inbokad med Tony nu och även fått tid till Lena ..skönt att det gick så fort.


Nu väntar jag att J ska komma förbi och hämta fullmakten och dom andra blanketterna som Susanne skickat ner..2 nov är det urnsättning för barnens farfar ,tycker J ska försöka komma sig iväg dit.

Nu tror jag att jag ska vila lite innan jag ska börja med maten..

Ha det och ta det ! ( jag tog medicinen iallafall..vet ju att jag får ut mer av fm då sen att em känns skrutt får jag leva med tills vi hittat nåt annat alternativ..bara försöka stå ut )

Ciao //Lellen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar