22 okt. 2012

Måndag igen..tiden bara rusar iväg..helgen va kanon..ljusparty med massa folk i går..skoj att träffa alla igen..det va evigheter sen. Tom va en bra försäljare..kul och annorlunda med en kille ...

Jag och barnen blev bjudna på fest nu i helgen som kommer...vi vet inte riktigt än om vi ska gå..vi får ju hem våran nya familjemedlem i morgon om allt går enligt planerna...Leia heter hon :) (egentligen ofelia men vi pratade om att hon ska få heta Leia istället...ja vi får se om hon gillar det )

Vi va förbi ute hos Jörgen en snabbis han började jobba idag..vi sprang faktiskt på honom utanför campus idag efter samtalet..han såg så nöjd ut i sina arbetskläder och lövblås...hoppas han sköter sig nu så han blir kvar.

Nu hoppas jag bara komma igång med min arbetsträning..snacka om att jag ska visa framfötterna så jag kan få chans att vara kvar med lönebidrag lr någe !
På tal om annat så har jag..........
fortfarande inte rökt...däremot svullat..så vågen lär nog visa ett gäng kilo upp hahaha...tänk att allt är så gott plötsligt nominom !


Godnatt //Lellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar