1 okt. 2012

Hjälp mig nån

Nu är det smått panik här...MÅSTE hitta någon som har kontakter på tv 4 eller som själv jobbar där och som kan hjälpa mig ....alla biljetter till X factor är ju slut..så nu kommer ju min sessa gråta blod ,hennes älsklingar ska ju uppträda på en fredagsfinal fick vi veta..och när jag va in på Ticnet så är alla biljetter slut redan trots att datum inte är klart....

Och jag som ville ge sessan en ljusglimt i tillvaron...göra henne glad få henne att känna sig sedd och få göra nått skoj..och just dom här killarna är hennes allt just nu...ja vi vet nog alla hur vi va med våra idoler..man blev ju helt till sig bara man pratade om dom och jag ser hur hon skiner upp och kvittrar så fort hon pratar om dom...har ju grabbarna att tacka för att skolan plöstligt är kanon och engelskan är favoritämnet...

Tidigare avkydde hon engelska men nu har det släppt och läraren va måttligt förvånad över hennes kunskaper och plötsliga intresse...men visst drömmer man om att gifta sig med nån i bandet och att flytta till london så är det ju ett plus att kunna göra sig förstådd ;) åhh va jag blir glad av att se henne så förälskad i dom...hon är precis som jag va när jag bara skulle gifta mig med Axl Rose :D (fast det har gått över,nu är det "Jax" i SOA eller Vin Diesel som toppar min lista ) Ja ni hör ju man blir aldrig för gammal för att drömma !!

Nåja hojta till och maila mig gärna om  det finns nån därute som kan och vill hjälpa till..

Lellen711@gmail.com


Hejsansvejsan så länge..

Kramelikram //Lellen

Hahaha ja här har ni bild på hennes älsklingar...tror bestämt att Niall ( om det nu stavas så) är killen i telefonkiosken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar