16 okt. 2012

Testar från mobilen...trög som jag är så hittar jag fasiken inte vart jag loggar ut...skumt har testat allt..måste ju gå lr ???

Va på gruppen idag...skönt fick prata av mig massor med Anna och Petra...saker som gnager i mig..tankar jag har om saker och om vissa...skönt att få ventilera och bolla lite med dom...kände mig starkare efteråt och inte lika sorgsen..

Sista på schemat va att träffa Tony och kolla listan på vart jag vill vara kom på några ställen jag kunde skriva dit så skulle han kolla upp möjligheterna..han sa massa positiva saker om mig och mina tankar och styrkor ..kul att han också tycker att jag sprider positiv energi och dom jobben jag är inne på verkar helt rätt...han skulle stötta till 100% och ta upp mig på nästa möte nu sen så ;-)
Ligger nu trött efter dagen sen hem och gjorde stek och skala potatis yummi..smakade gott...till mys gjorde vi fruktsallad så mätta trötta och belåtna säger vi /jag
Godnatt underbaringar..ni andra mindre underbara ..till er säger jag bara gå och lägg er nu

Kram // lellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar