20 okt. 2012

Sömnlös i strängnäs...ingen trevlig känsla...har funderat lite på familjen idag...hur vi alla är olika ..vad vi har runt oss som tar på tid och krafter ..vi alla hörs sällan...men det gör inte så mycket känner jag...jag vill inte att nån ska bli sur bara för att jag inte hör av mig på några dagar veckor ibland...det är ok att få sluta sig i sin bubbla ibland och sen slippa gnäll lr kommentarer om varför man legat lågt...det kan bero på mycket lr inget alls ..skönt att slippa skuldkänslor och långa utlägg ..nästan försvarstal när man väl pratar...nej nej inget sånt..skönt om man förtsätter samtalet typ där man slutade sist...just nu är jag så dålig på att höra av mig...ringer ingen..ingen i familjen ingen vän...kan messa lr skriva nån rad på datan..känner att det får räcka just nu...så mår jag och dom som älskar och bryr sig respekterar det...jag är inte tyst för att jag skiter i er..ok ?

På ytan kanske det ser bra ut ..men ingen vet nog hur ensam och isolerad jag är 24/7  (mami vet )men å andra sidan så frågar ingen heller...folk vill nog inte tro att även jag mår skit i perioder..ingen vill se och höra hur tufft jag har det dagligen...ingen frågar...

När det gäller mig så förväntas jag nog alltid vara pigg och glad ..ledsen jag orkar inte..orkar inte ens gråta...jag hör av mig när jag hämtat andan och styrka..då kan vi ses eller prata i telefon...så ett råd om ni vill ventilera..fråga lr bara tjattra då maila gärna lr ring.. Svarar jag inte så är jag upptagen lr inte på humör att prata...det kommer nog tbx så brusa inte upp ..

Godnatt kram //lellen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar