15 okt. 2012

Ligger nerbäddad i världens förkylning som bara vägrar ge med sig..suck jag orkar verkligen inte....

Just nu har jag en liten topp så jag passar på att skriva lite ..annars har jag bara legat i sängen sen lördags eftermiddag...roligare kan man ju ha..

Är så tacksam över att mami kom förbi och gick och handlade lite nödvändigt från apoteket..vad skulle jag göra utan dig kära mamma ?..min och mamis relation är så fin och jag älskar att träffa henne ..jag brukar köpa med en liten present ibland..nått från hjärtat.. som nu när hon fyllde år..då fick hon en vacker sak från mique och sen hade jag tillverkat en grej på gruppen :)

Viktigt att man visar sina föräldrar tacksamhet och lite extra kärlek ibland...önskar så att jag hade pappa lite närmare .

Ibland behöver mami kaffe och ibland behöver jag nått från hennes frys tex ..skönt att kunna ge och ta och veta att mamma alltid finns och jag hjälper henne så gott jag kan och vet att hon alltid gör detsamma,jag kommer alltid vara tacksam över all den hjälp jag fått ..tack mami för att du bryr dig så*love*


Och där tog orken slut...bara vila lite till...sen tjata vidare på älskade storebror att han kommer häråt ..saknar honom så !

sköt om er !!

kramelikram //Lellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar