4 okt. 2012

Torsdag

Idag tog det emot att gå ut..hade bara lust att ligga kvar i sängen..men glad att jag tog mig i kragen och åkte upp och träffade tjejerna ..skönt att få skratta och dela tankar och funderingar..jag trivs med dom hela bunten..K  sprider harmoni..hela hon utstrålar ett lugn och det gillar jag..sen M som är den som jag kommit närmast..vi är nog mest lika varandra i sättet..Den andra M bjuder på många skratt och J står för alla idéer och är yngst..hon sprudlar av tankar och idéer :) L har inte kommit dit än tyvärr...ska bli härligt när hon kommer och spånar lite med oss. Sen tycker jag arbetsteraputtorna är mysiga...inte så stela och tråkiga utan vi kan skoja och dom hänger på och tokar sig :D

Jag försöker samla tankarna och fundera ut vart jag vill vara...är det kanske så att jag ska prova på nått helt nytt eller är risken enorm att misslyckas då kanske..ska jag ta det säkra framför det osäkra och fega lite ??

Huva..nu blev jag plötsligt skittrött...skulle lätt kunna somna för kvällen nu men det är ju väldans tidigt :/ ska jag försöka få med mig trollen på en liten promenad kanske ?
Igår va vi iväg och kikade på Nisses och Ann-Britts taekowondo träning..kul men inget för mig hahaha...skulle aldrig klara alla moment och har ju noll balans.

Kvällen innan gick vi sjövägen och njöt av en skön kväll ute...bara det inte börjar regna strax... inte så skoj då.

Kanske kikar jag in senare...ha det toppen.

Bye bye !!

//Lellen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar