1 okt. 2012

Fullt ös medvetslös

Måndag idag...rätt skönt att helgen är över..helg är inget jag uppskattar just nu..fråga mig inte varför.

Idag har jag redan nu vid lunchtid hunnit med att kontakta f-bolaget ang Adam ,lämnat CSN pappret till Kristina,pratat med ekonomiavd på ett hyresbolag där jag söker lägenhet och bokat tid med mitt ombud och även pratat med logopeden ang dyslexiutredningen vi väntar på..jag har tom hunnit med kaffe hos mami och handlat..DET NI !!!
Det är en sån dag när jag bara vill få bort så mycket det bara går av alla måsten så jag bara kör på,lär nog somna ovaggat ikväll...hoppas !

I morgon ska jag äntligen få träffa pappa ..hoppas han hinner kika förbi så jag får krama på honom..det va ett tag sen vi sågs.
Victor är hemma idag..han mådde sådär..kan vara biverkningar av nya medicinen och han mår bättre nu efter lite vila,nu är han i full gång med att bygga ihop sin nya databurk han beställt..den köpte han för egna pengar ;)

Har kladdat ner en massa i kalendern och handlingen som skulle blivit av idag tar vi på onsdag istället..ingen panik med det..bara skönt sen när det är avklarat..funderar på att passa på att frosta av min frys innan..ja why not ?

Ja nu har jag nog gjort det viktigaste..har ju skrivit här med så det enda som är kvar idag är att förbereda middan..idag ska jag kasta ihop en köttfärslimpa för er som vill veta haha.

C ya //Lellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar