22 mars 2011

Förändringens tid..

Att förändra och förändras...vem är normal och vad är normalt ?
Mycket jag skulle vilja ändra på i mitt liv..endast en människa i världen har jag äntligen öppnat mig för om saker som rör sig i mitt huvud, min älskade sis♥ ..kommer inte gå in på detaljer här ..men trodde aldrig jag skulle prata om det med någon...ever !!!
Skulle jag gå in på det här skulle många bara skratta,sucka och rycka på axlarna och tycka jag är fånig så jag håller tyst..
Vilken lättnad att ha få lättat på trycket och delat med sig av lite saker ..Tack sis för att du ville bolla lite tankar och känslor med mig..älskar dig ♥,din storasyster som inte många KÄNNER utan tror sig känna :/,men nu ska det ske förändringar framöver...saker som kanske kan ändra lite.
Nu blir det sängen och kanske drömmer jag vidare om resan jag och systra mi gjorde i en skum vit rund kapsel till moskva...haha låter det friskt NOT..men precis innan  jag vaknade hade vi precis checkat in på nått billigt hotell så jag vill ju se hur resan tar sig ;)Flummigt är bara förnamnet hahaha


Gud vad jag älskar mina barn alltså,man kan nog inte förstå om man inte fått egna barn...kärleken är så stor så..obeskrivligt från första sekunden man har dom i sin famn...vad vore livet utan mina små älsklingar...KATASTROF rent ut sagt...dom får mig att le och bli varm i hjärtat varje dag,älskar er mina fina ♥ 

Nattinatt nu ska här försöka sovas lite...Puss //H

1 kommentar:

  1. ja tack för att du fanns o lyssnade.. kändes skönt att få veta att en annan kände likadant. förvånande vad man bär på bördor ibland. kändes skönt att du öppnade dig. jag vill bara få dig att må bra du är guldvärd. <3 tack för att du finns o även du lyssnar på mig utan att tjata döma eller gnälla.--- finns för alltid för dig... hoppas du vet de... forever and always we stay strong together <3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera