30 mars 2011

Kaffe och pappersgöra

Underbart med fina vänner :) Tack M för gott kaffe (som vanligt) och för att jag fick kopiera mina papper hos dig det uppskattar jag verkligen...ja jag uppskattar alltid ditt sällskap och när du finns som hjälp..du är en riktig vän :)


Även så tacksam över H som lät mig åka med fram och tbx till läkaren..sicken tur jag hade att vi skulle dit samtidigt :)


Skrivit med sis idag..känns som vi är en bit på väg..börjar bli lite lättare att förklara saker..sakta men säkert kommer vi att hitta tillbaka till varandra..det får ta den tid det behöver..men det känns som en stor sten släppt från mitt bröst nu när förstår varandra lite bättre.


Nu lida vidare med min vänsterhand som fortfarande värker satan sen kolla bb innan sängen kallar.


I morgon har jag INGET inbokat än vad jag vet..ska handla sen bara ta det lugnt,för på fredag bär det ju iväg igen med lilleman på nya tester ;)


Sov sött alla nära och kära ♥



2 kommentarer: