17 mars 2011

Möte !!

Möte på eftermiddan idag...jag kände mig peppad till tusen. Är nästan övertygad om det märktes för jag sa mitt och gjorde klart för personen vad jag tycker/kräver...det gick av bara farten så mötet va avklarat på mindre än en halvtimma :)


När mötet va över så mötte jag barnens far som utan att höra av sig kommit för att vara med på mötet men kom lite sent...vi gick tbx in och repeterade lite av vad som sagts och tsm med J som kom vi fram till förhoppningsvis bra saker...
Sessan har legat sjuk med feber och halsont hela dagen så i morrn blir det absolut ett besök på VC...halsen är ju så svullen så hon inte ens kan svälja sitt saliv :/ jobbigt ...fy vad jag lider med henne ♥
Annars har den här dagen också varit fylld med massa energi...möblerade om i köket..putsade köksfönstren strök och hängde upp nya gardiner osv...det svåraste idag va nog att vinka av min stora älskling som åkte på en liten semester upp till Norrland för att umgås lite med släkten...så glad för hans skull..han har verkligen längtat att få åka dit..Söndag återvänder han hem för att sen påbörja en arbetsvecka 9-16 på sin praktik ,kanske är bra med lite semester så han får vila upp sig lite innan....hehe.
Nu är det bara en stunds väntan kvar tills dagens avsnitt av BB...hoppas det blir lika sjukt hysteriskt kul som gårdagen...hahahaha trodde jag skulle dööööö av garv...vill kalla det asflabb snarare...hoppas på en favorit i repris !!


Nu kvällröken ...tack för att ni tog er tid .


Kram ♥
Här har ni min idol ! Gurkan rules !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar