17 mars 2011

Riktigt länge sen...

Men det tänker jag inte ha ångest över....det va ju varit rätt turbulent kring min blogg då den va öppen senast...en viss människa som uppenbarligen kliver över lik letade efter nått att gå på hela tiden för att döma mig eller få mig att framstå som en dålig människa..men det du lilla tragiska människa lyckas du inte med..
Anledningen att jag stängde den va ju för att folk runt mig fick skit för vad jag skrev och det är ju inte tanken...,men nu orkar jag inte bry mig för det har visat sig att den här människan jävlas med fler än mig och jag vet att hon just nu gräver sin egna grop...hon kommer sitta i botten och fundera på "vad gjorde jag för fel" men aldrig fatta...för hon är enligt mig och andra för dum för det och det står jag för att jag tycker.
Det finns gränser för hur man behandlar andra och det hon gör mot folk är under ALL kritik..så vassego du tragiska själ...läs och fundera engagera dig i mitt liv om du har så förbaskat tråkigt liv ;).

Annars då..jo ska träffa O igen..en man som kommer att betyda massor och vara en viktig person i mitt liv ett bra tag framöver om allt går enligt planerna =)

Det bästa av allt är att jag ska träffa personalen på stället jag vill/ska arbeta på...jisses så spännande...håller tummarna att det känns rätt...håll era ni med är ni bussiga ;)

Bäst av allt är att NU äntligen flyttar min allra bästa Thess ner på byn..vi kommer få många roliga stunder tsm vännen...sen har vi ju första parkett till platsen där allt händer hahaha..vi kommer nog få skratta en hel del.

Avslutar med en länk till en låt som går rakt in i mitt hjärta...när jag hör min vän sjunga så känner jag verkligen hur mycket vi saknar honom...jag och barnen är så glada att ha honom i vårat liv..du ger oss så mycket glädje och kärlek ♥

Ska banne mig försöka kasta in ett inlägg under dagen efter mitt möte ..

hejdå kompiiiis ;)






4 kommentarer:

  1. Kan inte annat än att hålla med!! Tragisk människa det där.. Ger denne inte upp snart så exploderar JAG snart!

    O du jag vet Att det är DIN tur nu kära du O kommer att betyda mycket ;) det kommer gå bra!!!!


    <3

    SvaraRadera
  2. Tack sis..skönt att veta att du står vid min sida...tillsammans kan vi segla förbi denna människa i våra bubblor och sticka hål på hennes *poff* så sprack hennes hahaha ;)
    Ja O hoppas jag kommer finnas vid min sida måånga år...förstå vilken lycka om det skulle funka.

    SvaraRadera
  3. Hej sis!

    Du kollar väl din inbox på Fb?
    Håller alla tummar jag har för det där kanske-jobbet!!!

    MEN vem är O? Vi måste träffas så att jag får mina luckor ifyllda!!! Nyfiken ju.....

    Nu skiter du i den där brudfan, så ska du se att hon har nog gjort bort sig rejält vid detta laget...sitter jag och skriver som knappt vet vad det handlar om!!??

    Jaja, vi får träffas och prata mer sen!!

    Kram <3

    SvaraRadera
  4. Hej pilla som skriver se om denna kommentar lyckas komma fram nu..Skitsnygg blogg ju! vill också men vet inte alls hur man får till det :( har öppnat min blogg och ska starta om det på ett litet mera positivt sätt har jag tänkt mig..vi får se klurar på lite ideer men den kommer fortfarande handla om så¨nt som jag och min psyco hjärna tänker på hahaha...s´tora kramar till dig..

    SvaraRadera