27 mars 2011

Kvällens asflabb

Oj vilken trevlig kväll jag haft ..lugn och skön stundvis mörk men mysig..släckte ju ner hela lägenheten och stängde av tv:n en timma earth hour ni vet ;) Myyys !!


Hade Thess hos mig och det är ALLTID lika mysigt...barnen har varit så goa så det finns inget att klaga på idag..otroligt va ?? ;)
Thess och jag gick för att träffa Veronica en snabbis och där vi va fick man sig ju ett gott skratt...
Jisses va en del  gör bort sig och det är ju vidrigt va slemmiga en del blir på fyllan hahaha snacka om att göra bort sig..
En del verkar ta allt som bjuds bara den är av det andra könet...haha ja dom lär ju vakna en dag och skämmas lr så lär dom ju märka att folk skrattar åt dom..:) Ja tänk va spriten kan ställa till det för vissa gång på gång..säger inte att jag är perfekt med sprit i kroppen men det finns gränser för vad jag gör...


Tack Haggabagga för att du bjöd på ett gott skratt...har ju hört att det förlänger livet så tack för showen ikväll :)


avslutar med en låt till er alla som kör all in ikväll....;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar