24 mars 2011

Några ord..

Är jag otydlig..tror  en del inte kan förstå?
Är jag annorlunda för att jag lever ensam och inte längre  två ?


Väljer att vara själv och att bara va
ett förhållande NU är inget jag vill ha.


Mina barn ger mig kärlek,glädje och får mig att må bra,
ska jag behöva förklara mig för att jag väljer med vem jag tänker va.
Kan inte räcka till för allt och alla..
Lev det liv jag levt,haha det skulle ni aldrig palla.


Mycket har hänt under många år..det har gett oss väldigt djupa sår
Tänk om mycket bara gick att trolla bort..men är tacksam för jag en annan syn på folk har fått,


Nu vet jag var JAG står och vill ha..ni går BORT ni som inte fått mig att må bra.


Vill ni knyta vänskap och lära känna mig..så döm mig inte innan utan våga säga hej..


Kärlek,Respekt och ärlighet är  allt som jag begär..klarar ni inte detta så gör er ej besvär.


Ska njuta utav livet för varje dag som går..och sluta att fundera på vart vissa av er står..






// H.J





 

Ta åt er av orden ovan mina kära..ni vet vilka ni är och jag älskar er av hela mitt hjärta..♥
Tack för att ni förgyller mitt liv ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar