29 mars 2011

Smärta & Sommar !

Fy f-n va ont jag har mina händer....JÄVLAR !!


Längtar efter sol och värmen...vill ha NU !!!! Då mår kroppen så underbart bra...oftast iallafall sen är det så otroligt mysigt att komma ut bland folk...sitta och njuta av en kaffe på ett fik och bara mysa med dom jag älskar ♥ För att inte tala om dom underbara sommarkvällarna..grillat och doften av allt som den för med sig.


Är så glad att vi bor här på gräddhyllan...underbart att ha så nära till allt och barnen älskar att ha så nära till bad osv så bättre kan vi inte ha det :) fy för att bo uppe i dammen...hade känts skit rent utsagt...just för avståndet ner till allt och pga en del mindre normala människor ;)


Nu krypa ner under filten och få lite värme och sen glo BB innan det blir att sova Zzzzz härligt !


(Hoppas det gått bra för sis idag ♥ )









1 kommentar:

  1. Hej sis!!

    Om det var mig du undrade över, så har det gått bra! Jag kommer att steloperera fingret (det fanns ett par andra alternativ också...)senast i juni nångång. Sen blir det gips ca 2 veckor och sedan nån plastgrej som ska fixera fingret i ytterligare 6 veckor. Men det kommer att ta bort smärtan i fingret, så det blir ju bra!!

    Tack för att du tänkte på mig! Om det nu var mig du tänkte på?! :)

    Kram <3
    // Lallis

    SvaraRadera