26 mars 2011

Laddad

Åhh va ju så laddad för att blogga tidigare under kvällen..då plötsligt började telefonen ringa ,mitt under BB sen va det kört haha.
Det va mitt kära ex som ringde..vi pratade en lång stund och hann banne mig inte mer än att lägga på så ringer han igen..ja vad säger man..han hade mycket fint att säga så jag skulle inte bli förvånad om jag vaknade minst 2.05 lång i morrn *asg*
Jag försökte korta ner det andra samtalet då jag tyckte han upprepade sig lite väl..han menade inget illa det vet jag för han sa ju bara snälla saker men han borde nog ha kastat sig i sängen istället ..för han lät lite "trött".
Men 5 min senare efter att vi sagt godnatt för andra gången så ringer han IGEN haha ; ja jag fick ju skratta lite iallafall och få skrattkramp i kinderna hahahahahaha.

Kollade klart på BB sen ringde faktiskt jag upp min älskade Thess för vi har ju inte setts sen i söndags så jag hade sån abstinens ...miss u ♥

Nu ger jag upp för idag sov sött 

2 kommentarer:

  1. ÅH en återförening på gång? eller goda vänner? vilket som är det ju underbart <3 Du är fin du lellen aldrig träffat dig eller ens hört din röst *skumt* vi kom till att veta om varandra pågrund av en kille också bara det *skumt* hahaha..Men många år har gått och vi har alltid hörts av lite smått då och då även om det är med långa mellanrum,,Tycker det är något fint att tänka på..Kram på dig och de dina!! pilluspilatus

    SvaraRadera
  2. Ja du Pilla tänk att vi kom i kontakt med varandra pga Johan ..lite roligt faktiskt ;)Ja vi måste verkligen ses nåongång jag tror du är en underbart trevlig tjej..måste va lite som jag eftersom J föll för oss båda..vi är nog rätt lika och vi har ju NÅTT gemensamt iallafall haha. Ha det gott gumman kram

    SvaraRadera