29 mars 2011

Läkarbesök

Tisdag...snart fredag ;)


Dagen består av läkarbesök för mig själv ,ska få träffa en ortoped som ska vara kanon har jag hört..spännande...efter det mötet och hans utlåtande så kommer f-kassan att ta tag i min arbetssituation..Längtar!!


På em ska jag med lilleman till Dr Holger..läkaren som alla mammor gillar...han ser lite ut som en skådis..stilig läkare må jag säga :)Minns när jag skulle till honom första gången..alla mammor som redan hade träffat honom vart alldeles fnissiga...för han va ju såååå snygg sa alla...så gissa om jag hade stora förväntningar...lite besviken blev jag nog ,men visst han va ju inte den fulaste läkaren jag träffat...va nog lite ofokuserad då för jag hade ju fullt upp med att kolla på honom och förstå vad alla sucktade efter hahaha.


ojoj nu snackar dom om Ola Rapace(stavar han så ?? ) om hur han visade snorren på tv häromdagen..HUR kunde jag missa det ?? :/ Han är ju riktigt ögongodis :P


Återkommer senare ....adios !! ♥





2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för "Arbetssituationen"!! Jag tror det går bra!!!

    Tänker på dig.....

    <3 // Lallis

    SvaraRadera
  2. Gick bra hos läkaren han ville klämma på min nacke så nu är det gjort...ska tbx med ryggskadan nästa vecka :) Även Adams besök hos Holger gick bra så nu är bollen i rullning ;).
    Min arbetssituation är på gång..du vet ju sis..papper hit och dit..bara ha is i magen . Kram till dig <3 //H

    SvaraRadera