28 mars 2011

Mötesdag och massa annat..

Vaknade så sjukt trött..men ganska snart så va jag på alerten :)
Barnen kom iväg som dom skulle till skola och praktik ..själv så slappade jag någon timma innan J kom hit för han skulle på möte..han kom in punktligt och han ville ha mig med så självklart kunde jag väl vara med..samtidigt så skulle ju jag skriva under en del av hans papper jag med så tur jag va med annars skulle det väl skickas fram och tillbaka och strula till det för honom..då hade han ju ruttnat..vi har ju lika kort stubin och orkar inte med strul...snabbt och enkelt ska det gå :)


Uträttade en massa andra ärenden så timmarna rusade iväg...bra trött i skallen blev jag iallafall...vi satt båda med en kopp kaffe och höll på att somna,Adam han skrattade åt oss...men tänk va lite som behövs för att se barnen skina upp...nu va det så lite som att jag och J gick ner tsm med Adam på stan och det va nog stort för honom...att se oss göra nått ihop ..som nu bara promenera runt och prata som 2 vuxna utan tjafs ..härlig känsla.


Hunnit med att fika med Thess på em också..tyvärr blev det ingen fika med Veronica idag men vi tar det senare i veckan...Mys !!


Blir inte mer för idag nu bara ta det väldans lugnt...


Ha det och ta det ..//H





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar