10 jan. 2012

Åhh va det snurrade :/


Upp tidigt idag..japp skolan började :) Självklart hade jag svårt att somna igår igen...så typiskt när man måste upp tidigt,men av nån anledning så när man vet att man måste upp och passa en tid så kommer man upp :)

Tog bussen upp till VC och träffade Kjell min sköterska ...vi gick igenom alla provsvaren inget såg konstigt ut ,så ett blodtryck och puls och vikt och lite pappersgenomgång om medicinen va det vi gjorde idag...måste upp om en vecka igen och gå igenom hur det går och hur jag mår...mår jag inte sämre så trappar dom upp då..kommer få ta nya blodprover mellan varven för att se hur kroppen mår och hur min blodstatus ser ut..bara hoppas det inte ska bli någe tok.

Känns skrämmande att börja med tabl ..men hjälper dom mig så är ingen gladare och tacksammare än jag ,håller tummarna .

Va förbi Micke snabbt som va gullig och körde mig till mami där jag stannade till på en pratstund och lite kaffe..skönt att se att op gått bra <3

Väl hemma så blev det en paj idag igen :P men DÅ under tiden jag satt och åt så kom en fruktansvärd yrsel..ramlade nästan av stolen...åt upp det sista och la mig sen och vilade några timmar..lite bättre blev det men fy gillar inte den känslan av att snurrig som om jag åkte tekopparna :/

Nu är det äntligen snart kväll och jag får krypa ner i soffan och slappa lite innan jag äntligen får sova.

Summan av kardemumman ..det har varit en helt ok dag tills snurret kom..känner mig gladare och längtar faktiskt mer än någonsin på när jag ska få komma ut och arbeta lite..behöver det sociala känner jag..alltid skoj med nya människor. Men nu är det bara att försöka göra det bästa av dagarna fram till mötet är med AF i feb.

Nu ropar soffan på mig bästa jag lyssnar och kastar mig där en stund.

Goderkväller alla !!! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar