1 jan. 2012

Trött som få eller ....??

Oj idag känner jag mig helt slut...inte bakis eller så men trött då det vart rätt sent...
Nyår blev lugn ,vi firade tsm Tomas :) vi åt en 3 rättersmiddag som bestod av renklämma egentligen men nu va renköttet slut på stan så vi tog rostbiff gick precis lika bra ..gott som bara den.


Till middag lagade vi älgstek med hasselbackspotatis som vi serverade med en portabellosås... mums  :P
och sist men inte minst efterrätt som va hallon pannacotta toppad med hallon och björnbär ;)
satt fint i magen...precis som allt annat gotta som slank ner innan sovdax nånstans runt 02 tiden.


Vi sov som stockar..kanske för att vi stängt dörren till Tomas sovrum där han snarkade för fulla muggar hahaha,vi klev upp runt halv 12 ..inte alls fel en dag som denna...men trots det så är jag fortfarande helt slut..SOFFAN skriker på mig...och banne mig ska jag inte lyssna på den iallafall...bara vila liten stund inan det är dax att laga middag..lr ska jag skippa vilat och bege mig till min underbara älskade dolce gusto och göra mig lite kaffe..SVÅRT val ;)


Gott nytt år iallafall vil jag önska er alla och må detta få bli ett år utan massa sorg,ilska och smärta..NU är jag ju faktiskt 40 och mamma har alltid sagt att då börjar livet...kanske händer det nått snart .
va rädda om varandra ...va ödmjuka och visa kärlek en dag får vi tbx av det vi ger..så jag har massa kärlek att vänta ;) <3


L/R

( Och tack för igår vännen ..hur kul som helst att höra din röst igen..tack för att du stått ut med mig i snart 8 år..du är en klippa kram !!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar