31 jan. 2012

Sen sist

så har det varit lungt..barnens pappa åkte iväg och kommer hem i mars..skolan går relativt bra för Adam nu..några små luckor har han men han kämpar på.

Victor gör vad han kan med distansen..han kan inte göra mer då han har så pass lite hjälp och det är inte det lättaste att förstå sig på..blir nog bra i slutändan och Nellie kör sitt race.
Jag va upp till Kjelle i går och nämde att nuvarande dosen inte kändes helt ok ..så vi bestämde att jag ska gå ner till 36 mg igen under en vecka och känns det ok så kör vi på så ett tag :)

Aptiten har ju blivit sämre så 2,8 hade jag gått ner sen starten..ingen fara alls och matlusten ska ju komma tbx..hoppas..trist att aldrig vara sugen på nått ju ;)

Väntar på brevet från fk om ny tid när vi ska ses..antar att vi skulle prata arbetsträning då..nyfiken på vad dom kan erbjuda :)
Nähe nu ska jag njuta av att magkatarren inte härjat med mig idag..inte än iallafall..och sen vänta på samtal från nyköping.

Ha det !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar