2 jan. 2012

Hej hopp

Uppe med tuppen idag..07.00 ringde klockan..och det va inte igår haha va helt borta då men med lite kaffe löste jag problemet .
Ut i regnet bara och iväg med Victor in till MSE..under tiden han va inne så passade jag på att fika med min saknade älskade bror..trist att vi ses så sällan..skulle vi flytta till etuna så är det skönt att veta att han finns nära ..och då skulle vi kunna ses oftare :D men hur stor är chansen liksom att vi får en lgh där..who knows plötsligt händer det ;) ska genast in och kolla hur jag ligger till i deras bostadskö.


Pratade en stund med min käre far nu på morgonen..lika där saknar dom så och är ledsen över att vi så sällan träffas..va evigheter sen vi hälsade på..vi får ta tag i det så fort allt lugnat ner sig och vardagen flyter på.
Näe det här duger inte..tar och kastar in lite tvätt och sen blir det nog en kaffe hos finaste mami innan vc.


Klä er varmt idag urrigt som satan :D.


Ciao !! <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar