9 jan. 2012

Full rulle

Idag har det varit full rulle känns det som....efter frukost så plockade jag lite hemma..sen va det dax för tvättstugan...dit går jag INTE igen om jag inte behöver..fy fan va vidrig och skabbig den va,jag va inte den som är den och tog genast upp allt som rör tvättstugan med fastighetsskötaren...nån måtta får det va...va som en resa i tiden tbx till 70 talet lr nått :(


Hur gick det där annars då..KATASTROF...ska aldrig någonsin ge mig på och försöka tvätta en dunjacka igen...mamma HJÄLP hahaha...vad skulle jag göra utan dig alltså <3


Sen va jag tvungen att handla mat..blev ju en del må jag säga fast mest typ mellanmål :/.Har hunnit med en promenad med Victor också innan det va dax att åka med Tomas och hämta mitt nya köksbord som en av mina fb vänner la ut som bortskänkes...otroligt det är hur fint som helst så jag är så tacksam och glad..tack Therese och Tommy !!


Nu har jag fått lite i magen också en supergod paj så nu är jag redo för sängen..i morgon är allt som det ska igen då börjar skolan ..skönt och jag ska vara på VC kl 9 så bara upp och se glad ut ;)


Nattinatt alla fina ..lägger mig nöjd och glad <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar