1 jan. 2012

Ny design ???

Funderar på om jag ska försöka göra om min sida lite..risken är ju att det blir blaha ..orkar jag med det idag...känner att jag inte är på världens bästa humör..kanske för att jag vet att jag måste upp tidigt och iväg i morgon...egentligen vill jag ju ha rutin mån-fre men nu har jag ju blivit lite bortskämd med sovmorgon när barnen har lov...


Har tid på vc i morrn för att förlänga mitt sjukintyg...HATAR att gå hemma undra om jag kan kontakta min handläggare innan mötet i feb och se om dom kan hitta mig en sysselsättning för jag DÖÖÖR av att gå här hemma...


Vad har jag annars för planer för året...nr 1: ska banne mig komma i mina kläder som krymt i min garderob..;)
nr 2: blir nog en kryssning med min vän...bara äta gott och skratta till tusen..kanske lika bra att kolla efter någon frivillig som vill vara med mina barn ett dygn, nr 3 : få rutin på dagarna och hitta tbx till den pigga glada sociala lellen..bli lite av en egoist på ett sunt sätt..fokusera på mig och inse att jag inte kan hjälpa alla andra hur mycket jag än skulle vilja finnas där för allt och alla hela tiden.
Sen som nr 4  få ordentlig koll och ordning(vilket lär ta tid) på min ekonomi och faktiskt på allvar kolla om vi kan komma från strängnäs...kan inte hela livet fega och bo kvar för att det är bekvämt..men ett beslut som måste tas i samråd med barnen och sen vet ju alla att lgh inte växer på trä´n heller så risken är ju minimal..så LUGN nu sis <3


Så nu har jag fått skriva liten stund för att inte somna...sola lite vore inte fel nu.


so long brothers and sisters  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar