4 jan. 2012

Hungrig såklart

Självklart blev jag det..hungrig mitt i natten..jag som ALDRIG äter på nätterna hade nog lätt kunnat svulla ordenligt inatt som va..bergis just för att jag inte fick..skulle fasta då jag skulle ta blodprover nu på morgonen.


Pallrade mig upp trött och törstig ..men inte röksugen peppar peppar :)Fick mig med Nellie som sällskap trots att det va tidigt och regnade ute tack sessan <3


Dom tappade mig på 4 rör efter att ha kämpat en stund för att ens få en droppe blod..en mardröm för lab hahaha.
Så tisdag nästa vecka ska jag träffa Sköterskan igen..kanske är det dax för att börja med nya medicinen nu..Undra hur kroppen kommer reagera..hur kommer jag må,kommer jag må dåligt,få svårt att sova eller kommer jag faktiskt att börja må bättre ?? :)


Blandade känslor..men håller tummarna att dom funkar.


RYGGEN ja den har varit helt off idag...kände bara för att lägga mig och tycka synd om mig själv men gjorde för ont att ligga ner så jag bytte gardiner i kök och vardagsrum..va lite rogivande att stå och stryka ;)
Under tiden sov lilleman..han kräktes på morgonen ..lilla hjärtat :/ men nu på kvällen är han pigg ..har ätit mat,glass och druckit nyponsoppa...så hoppas det får vara lugnt nu.


Nu tar jag mig ett glas rött och kollar eldkvarn på tv...soft!


Nattinatt för idag.


<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar