5 jan. 2012

Behövs inte mycket

För att göra mig på lite bättre humör :) Hämtade ut lite kläder jag handlat på rean på nätet..inte många grejer men 3 av dom va för STORA i strl..kul ..jag va hundra på att dom skulle sitta bra...trist att det blev fel men härligt att jag tydligen va en strl mindre :)


Nu ska jag hämta min goodiebag med makeup jag köpt..kul med lite nytt smink ..nu kan jag och Nellie slåss om dom sakerna med hehe..


Adam och Nellie är på bio med Wille,Ludde,Vickan och Nanna idag..Stig Helmer filmen ska dom se..säkert hur kul som helst :D Passar på och njuter av lugnet här hemma med Victor..ska se om han vill med ut på en liten promenad nu ...


Och en underbar nyhet..KJ och hans fru fick i måndags en liten Viktor GRATTIS till er och va skönt att det gick bra..Klara och Gustav skulle fyllt ett år idag ..sänder dom en tanke <3


Ciao !!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar