18 jan. 2012

Äntligen ,skam den som ger sig

En vaken natt igen då..men va rätt pigg ändå i morse..den här förbannade magkatarren kan då ställa tilll det...va så less igår då jag va hungrig men inte kunde eller vågade käka..vem vet om det hade blivit 1000 resor värre :/


Rätt ok idag..om inte annat har jag inte tid att tänka på det iallafall så bara bita ihop och göra det jag måste :)
Va till mami på en kaffe...alltid mysigt..hoppas hon gillar tulpanerna hon fick..såklart hon gör hihi ,varje år har jag den här tiden på året en bukett tulpaner med mig upp..så mysigt att få skämma bort mami lite..hon har kämpat så hårt och trots bakslag ,sjukdomar och allt som varit runt henne så står hon fortfarande upp och det är beundransvärt..har ärvt hennes kämparglöd märker jag..så nu är det våran tur att finnas för mami så gott vi kan..Älskar dig mamma <3 <3


Mötet på skolan handlade i stora drag om hur vi ska få Adam tbx till klassen och att han trots det som hänt ska känna sig trygg och fokusera på sina studier...jobbar på det ska ni veta men skolan MÅSTE lägga 110% på honom nu för att han ska få tbx tilliten.


Också så glad att skolan idag gav Adam en helt ny dator som jag tjatat efter sen skolstarten..just för att han ska klara sina studier..ett viktigt hjälpmedel om man har lite läs/skrivsvårigheter...så jag hoppas det ska kännas lite roligare att ge sig på läxorna nu :) Nu har alla barnen en varsin data från skolan under deras resterande tid där..hur det blir sen är jag inte så påläst om..säkert ska dom tbx lr om eleverna får köpa ut dom .


Jörgen va med på mötet och jag såg hur mycket det betydde för adam ...ibland behövs det så lite.
Så summasumarum av dagen ..känns helt ok.


Nu ska jag kolla lite när Sixten och Adam spelar xbox innan jag tar tag i dagens middag.


Byebye <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar